hellofokilooki

Alla inlägg under januari 2012

Av Foki Fans - 25 januari 2012 19:41

Ska kanske åka till bangkok i sommar! Aja! Ni ör väll här för att läsa om fokis liv enligt ett fan och inte mitt tråkiga liv... :D

Iallafall så blev dagens inlägg kortfattat av vår käraste Foki Looki men som vanligt kan jag förstå henne! Komma tillbaka hem från en semester och allting...Men aja...Här är dagens Foki Looki inlägg:::::  


   

Huggs and Kisses

/Foki fansssssssss

Av Foki Fans - 24 januari 2012 20:14

Jag sejer bara, WOW vilka stora bublor!Tror nog inte att jag har sett så stora bubblor nånsin!

Men jag kännetr nästan att hon har bloggat lite mindre sen hon åkte till Taiwan!

Men jag förstår henne! Jag skulle iinte häller vilja blogga så mycket på min semester!  


Kiss and Hugs foki looki fans

Av Foki Fans - 24 januari 2012 17:52

Har typ jätte söta bilder och vill så snabbt som möjligt ha det på bloggen men måste typ fråga min expert bff om att hon kan fixa lite blogg bakrund och sånt skulle vara nice!!

Desutom kan det ta långt tid tills vår blogg blir perfekt!!Bilder på Foki hihi men vi får see imorn kanske blir det lite jobbigt för vi har skola och man börjar bli trött efter en lång dag jätte synd:( och dessutom är det väldigt jobbig klass som stör såå.....vi hörs<3


Kiss and Hugs 


From Foki Fans!!:)

Av Foki Fans - 24 januari 2012 17:02

Ännu en ny dag och jag undrar vad foki ska skriva om idag då!

Iallafall behöver jag inte oroa mej för att hon ska skriva om nåt tråkigt!

När har hon nånsin skrivit om nåt tråkigtttt?

Iallafall,Jag längtar sååå mycket!  

   

Vill ha tröjan!!! :D

tröjan är från melba


Kiss and hugs

Foki looki fans

Av Foki Fans - 24 januari 2012 15:32

Det enda ni säger är att hon är tråkig eller nått annat men asså känner ni henne vet ni hur hon är som person har ni ens träffat henne i verkligheten iaf jag tycker det är taskig att kalla saker till nån man inte ens känner eller hon som person för ibland kan man helt börja säga nått som man brukar säga till vissa personer man inte gillar och det är taskig lär känna henne först innan ni säger massa skit om henne vet ni vad jag tycker om henne att hon har fullt av roliga saker att berätta varje dag. 

Asså snälla inte ens vissa människor har varje dag roligt som henne och hon tar iaf sitt jobb före allt hon bryr sig om oss som är foki fans!! aja tänkt på saken!!


Puss/Kram 


 Foki Fans                            Bild på henne:)



                                             

Av Foki Fans - 23 januari 2012 18:51

Nu har jag och min bästis fixat lite bilder till vår blogg så vi får se imorn.. men stort tack för vår söta foki vi älskar dig!!

Aja vi gillar dina kläder i din Fokiwa shop och vi vill veta om det nån gång skulle vara rea för det var längesen och vill att det ska hända igen aja men vi ses har typ duschat såå....... mycket kram och kärlek till dig Foki :D                                                  




  

Av Foki Fans - 23 januari 2012 16:04

Idag var den nästan värsta dagen i hela mitt liv.....  

Foki! Varför tog det sån tid att uppdatera??!

Jag och min bästis gick runt med min mobil i skolan hela dagen och väntade på ditt senaste inlägg!

Tillslut kom det och vi var dom första som komenterade ditt andra inlägget idag!

Är så lycklig!


 

Kiss and hugs 

Foki Fans

Av Foki Fans - 23 januari 2012 15:43

Jag och min bästis kom just på den brillianta ideen att skapa en Foki fan blogg! Vi ska skriva lite om vad vi tycker om Foki och så har vi säkert nån frågestund som Foki/Anchisa kanske kan svara på! Jag och min bästis älsar värkligen Foki och vill absolut veta allt om hennes liv...


Love u Foki!


Kiss and Hugs

Foki Fans                      

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Foki Fans 4-ever

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards